Zaaien, planten, oogsten en genieten

Hulp nodig?/faq

Heeft u assistentie nodig bij het plaatsen van een online bestelling? Tijdens de lockdown kunt u ons het beste bereiken via info[at]forteuitgevers.nl.
Mogelijk staat het antwoord op uw vraag hieronder:

VRAAG: ALS IK GA BETALEN BETAAL IK AAN bUCKAROO, KLOPT DAT?

Antwoord: Ja, dat klopt: Buckaroo regelt voor ons de betaling. Op de factuur en op de pakbon bij uw bestelling vindt u de gegevens van Forte Uitgevers.

Vraag: KAN IK OOK EEN BOEK BIJ U BESTELLEN EN ACHTERAF BETALEN?

Antwoord: Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt alleen via iDeal betalen in onze webshop.

Vraag: WAT DOE IK ALS HET BOEK BESCHADIGD AANGEKOMEN IS?

Antwoord: U kunt het beste contact met ons opnemen, dan zoeken wij een oplossing.

Vraag: IK KRIJG EEN FOUTMELDING BIJ HET INVOEREN VAN MIJN ADRESGEGEVENS.

Antwoord: De pagina opnieuw laden (via F5 of CmndR) wil meestal helpen. Helaas moet u dan alle gegevens op de pagina opieuw invullen.

Vraag: IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN, WAT NU?

Antwoord: Als u bij uw iDeal betaling niet op Voltooien hebt geklikt, is uw betaling wel afgerond maar uw bestelling niet. Wij krijgen de bestelling dan niet binnen en u ontvangt ook geen bevestigingsmail. In dat geval is er maar één oplossing: stuur ons een mail met uw naam (de naam waaronder u de bestelling geplaatst heeft), het bedrag en uw betaalmoment, dan kunnen wij de bestelling alsnog terugvinden.

Staat u vraag hier niet tussen? stuur een mail naar info[at]forteuitgevers.nl.